•  
  •  
  •  

НАДС розпочинає роботу з придбання та впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати на державній службі (HRMIS)

Відповідно до Плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2016 – 2020 роки, НАДС розпочато роботу щодо придбання та впровадження інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS).

Наразі аналізується ринок постачальників таких програмних продуктів з метою уточнення вимог для проведення тендеру з відбору найбільш прийнятного постачальника для впровадження HRMIS в Україні.

Належний аналіз ринку постачальників необхідного програмного забезпечення є надзвичайно важливим для розуміння існуючої ситуації, включаючи останні тенденції, кращий досвід, існуючий потенціал, підходи до реалізації рішення та можливі витрати. Детальніше див. за посиланням http://nads.gov.ua/page/spivpracya-zi-svitovym-bankom

Довідково: Впровадження HRMIS спрямоване на забезпечення автоматизації процесів управління людськими ресурсами та адміністрування нарахування заробітної плати для державних службовців. Це сприятиме підвищенню ефективності управлінських рішень, прозорості державної служби, швидкому доступу, отриманню інформації щодо державних службовців та її використанню при прийнятті управлінських рішень.